بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 نکته در طراحی اپلیکشین موبایل

توسعه برنامه های تلفن همراه به سرعت در حال توسعه در مرحله مرکزی توسعه است ، زیرا ابتدا توسعه بیشتر و بیشتر به تلفن همراه تبدیل می شود. اجرای بهترین روش ها برای طراحی موبایل ، کلیدی است که برنامه شما در فروشگاه ها مورد استفاده مکرر قرار می گیرد. این 10 نکته می تواند به شما کمک کند تا روند توسعه را به سمت تجربه UX-دوستانه تر هدایت کنید.


6. به طور مداوم با توجه به مسائل امنیتی به روز کنید

نیازهای امنیتی و انطباق می تواند سد معبر بزرگی برای توسعه کارآمد باشد. با مشاوره با تیم پشتیبان که اغلب آگاه تر از چگونگی جلوگیری از نقض داده ها هستند ، می توان از موارد دسترسی جلوگیری کرد. اگرچه برنامه ریزی سالانه برای آن آسان است ، اما مسائل امنیتی نیاز به نظارت مداوم دارند.


7. نیازهای بازار را به خاطر بسپارید

بازاریابی برای همه صنایع کاربرد دارد و این شامل توسعه برنامه ها نیز می شود! درک مشتری مهم است. موارد استفاده را برای آنچه مخاطبان هدف واقعاً از یک برنامه می خواهند ایجاد کنید. انواع مختلفی در اینجا بازی می کنند ، بنابراین تحقیق بر اساس تمرکز این برنامه مهم است. کاربران تماسی شخصی دارند که نشان می دهد توسعه دهندگان به عنوان اطلاعات جمعیتی به نیازها و علایق آنها توجه کرده اند. توسعه دهندگان ممکن است از ارزیابی ابتکاری با تست قابلیت استفاده برای ایجاد رابط کاربری جذاب برای کاربران استفاده کنند. تنها نقطه مشترک در اینجا تعامل است. برنامه های تعاملی هرگز در ارائه بهترین تجربه کاربر به بازدید کنندگان کوتاهی نخواهند کرد.


8- دستورالعمل ها را دنبال کنید

حتی در دنیای UI نیز دستورالعمل هایی وجود دارد. حتی هنگام آزمایش ناوبری و تعاملات کاربر نیز باید استانداردهای موجود را در نظر بگیرید. توسعه دهندگان که طراحی UI را اجرا می کنند باید بر ویژگی های اصلی بیش از ویژگی های جزئی تمرکز کنند. این برای وارد کردن برنامه ها به فروشگاه ها مهم است. App Store اپل و فروشگاه Google Play برنامه ها را برای این معیارها بررسی می کنند ، بنابراین بر این اساس تحقیق کنید.


9. اطلاعات مخروطی

طراحی وب سایت پاسخگو مانند طراحی برنامه نیست. در حالی که وب سایت ها فرض می کنند که کاربران ممکن است آنچه را که می خواهند جستجو کنند یا در مکان دیگری پیمایش کنند ، برنامه ها با دانستن اینکه کاربران پس از بارگیری برنامه مورد نظر ، فعال تر عمل می کنند ، طراحی می شوند. ارتباطات شخصی و تعاملی متکی به دادن اطلاعات صحیح ، طراحی صحیح و شناخت مخاطب به کاربران است. دریافت صحیح اطلاعات مربوطه به معنای درهم آمیختن هرگونه دستورالعمل یا اطلاعات حیاتی است ، به گونه ای که متناسب با طرح بصری-اول باشد بدون اینکه خیلی از آن دور شود.


5. مراقب روندها باشید

دنیای توسعه همیشه در حال تحول است. روش های جدیدی برای ایجاد ظاهر و طرح های مختلف بر اساس فن آوری های جدید وجود دارد ، همانطور که احتمالاً هر توسعه دهنده و طراح می داند. همگام شدن با روندهای جدید و نوآورانه می تواند به سازندگان برنامه کمک کند تا گام به گام ایده های جدید را پیاده کنند و با کاربران جدید و بازارهای جدید ارتباط برقرار کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده