بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درآمد طراحی فروشگاه اینترنتی

درآمد طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که از فروشگاه های اینترنتی حداقل یکبار خرید انجام نداده باشد . همه ما لذت خرید اینترنتی را چشیده ایم و تجربه خرید انلاین را داشته ایم . امروزه فروشگاه های اینترنتی درامد بسیار بالایی دارند .




آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!

طراحی سایت فروشگاهی : این روزها به دلیل فراگیر شدن اینترنت و فضایی به وجود آمده در دنیای مجازی یکی از پیش نیازها فروشگاه ها ، طراحی سایت فروشگاهی می باشد. به جرات میشه گفت یکی از پر در خواست ترین خدمات طراحی سایت در حوزه وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد. دلیل این اتفاق افزایش کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاهای اینترنتی می باشد آسان تر شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی بدون در نظر گرفتن یک مکان ثابت ، بدون دغدغه می توانید در همه نقاط ایران فعالیت داشته باشید و بازار کسب و کار خود را به سرعت توسعه دهید. طراحی سایت شیراز، طراحی سایت تهران، تنها بخشی از خدمات طراحی سایت ما می باشد. اگر شما هم به دنبال یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی هستید با ما همراه باشید.



هزینه طراحی سایت فروشگاهی


طراحی سایت فروشگاهی که انجام میشود، راه های متفاوت و گوناگونی را شامل می شود. این تفاوت در راه ها سبب شده است که طراحی سایت فروشگاهی با طیف قیمتی متفاوتی جهت شما کارفرماهای عزیز قابل انجام باشد. توجه داشته باشید که ارزان بودن قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به معنی کم کیفیت بودن و یا ایمنی پایین سایت نمی باشد، بلکه این تفاوت به نوع طراحی ظاهری، اختصاصی بودن و یا عمومی بودن و همچنین امکانات اضافی خواسته شده توسط شما می باشد. اگر شما هم به فکر افزایش فروش و استفاده از پتانسیل موجود در فضای آنلاین هستید بهترین گزینه استفاده از خدمات طراحی سایت ما است. پس همین الان با گروه طراحی سایت تماس برقرار کنید.




ریسپانسیو بودن فروشگاه اینترنتی شما


به دلیل استفاده بسیاری از کاربرها اینترنتی از تلفن همران جهت جستجو در گوگل، نیاز به داشتن یک سایت ریسپانسیو و واکنشگرا بیش از پیش احساس می شود. اگر فروشگاه اینترنتی شما جوری طراحی شده باشد که در گوشی همراه با صفحه نمایش کوچک و همچنین تبلت ها خوب نمایش داده نشود قطعا نمی تواند رضایت مشتری ها را جلب کنید. به همین دلیل یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت فروشگاهی که شرکت طراحی سایت بر روی آن تمرکز دارد ساخت فروشگاهی ریسپانسیو می باشد.




قابلیت ارسال پیام جهت مشتریان بعد از تکمیل خرید


اگر شما فروشگاهی داشته باشید که بعد از خرید هر محصول اطلاعات خرید و کد رهگیری رابتواند جهت مشتری شما ارسال کند، قطعا جذاب تر و مورد اطمینان تر می شود. ما با استفاده از بهترین پنل های پیامکی این کار به راحتی جهت فروشگاه اینترنتی شما انجام می دهیم.




قابلیت مقایسه محصول های مختلف


یکی دیگر از خصوصیاتی که ما در طراحی سایت فروشگاهی خود رعایت می کنیم، استفاده از قابلیت مقایسه محصول های با همدیگر می باشد. محصولاتی که در یک دسته خدمات می باشند وقتی بتوانند مقایسه شوند قطعا سبب جلب رضایت مشتری و انتخاب بهتر مشتری ها شما می شود.




دسته بندی صحیح محصولات


یکی از مهم ترین بخش های یک طراحی سایت فروشگاهی داشتن دسته بندی محصول های می باشد. با یک دسته بندی صحیح، شما می توانید به مرتب بودن فروشگاه اینترنتی خود کمک بسیاری کنید. وقتی هر محصول در دسته مخصوص خود باشد، مشریان شما سردرگم نمی شوند و به راحتی با انتخاب دسته مورد نظر محصول های خود را انتخاب می کنند. تیم طراحی سایت این خدمت را در همه طراحی های خود رعایت میکند.



روش های طراحی سایت فروشگاهی


تکنیک ها و راه های متفاتی در طراحی یک سایت فروشگاهی وجود دارد که هر کدام به نوبه خود خاصیت ها مختلفی دارد. در ادامه به تعدادی از راه های طراحی سایت فروشگاهی که توسط گروه طراحی سایت صورت میپذیرد اشاره میکنیم:




طراحی سایت فروشگاهی توسط فروشگاه ساز مجنتو


طراحی سایت فروشگاهی توسط فروشگاه ساز پرستاشاپ


طراحی سایت فروشگاهی توسط فروشگاه ساز ووکامرس


هر کدام از این فروشگاه سازها خاصیت های مختلفی دارد که بعد از مشخص شدن طرح و محصول شما پیشنهاد خود را به شما میدهد که بهترین گزینه جهت طراحی سایت فروشگاهی کدام است.



انواع طراحی سایت فروشگاهی


1.طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی:


در این راه تمامی صفحات شما توسط پرسنل طراحی در فتوشاپ ساخته و طراحی شده و ان گاه تک به تک به سایت شما انتقال داده می شود. با این راه شما غیر از اینکه متفاوت تر دیده می شوید، همچنین میتوانید همسو با شعار و اهداف خود پیش روید و قطعا طراحی سایت فروشگاهی که به صورت اختصاصی باشد میتواند کاربر پسند و جذاب باشد.




2.طراحی سایت فروشگاهی با استفاده از قالب های آماده:


اگر به فکر صرفه جویی در هزینه های خود هستید و همچنین علاقه مند هستید که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید میتوانید از این پکیج استفاده کنید. در این راه شما میتوانید هم از لحاظ قیمت و هم زمان صرفه جویی کنید. قالب های جذاب و زیبا بسیاری وجود دارد که ما آنها را به شما معرفی میکنیم و بعد از تائیید شدن از سمت شما اقدام به ساخت و طراحی سایت شما میکنیم.



خاصیت یک طراحی سایت فروشگاهی


به دلیل رقابت بسیار زیاد در فروشگاه های اینترنتی و همچنین حضور رقیب های قدرتمند، شما جهت بهتر دیده شدن و جلب رضایت مشتری ها خود نیاز به رعایت یک سری اصول خاص و حرفه ای دارید. ما با یک طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و به روز شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می دهیم. اما خاصیت یک طراحی سایت فروشگاهی که انجام می شود چیست؟




استفاده از رنگ های متناسب با نوع فروش شما


رنگ ها در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم موثر می باشد. آسان تر اگر شما اصول رنگ ها را رعایت نکنید و نتوانید سایت خود را با رنگ های مناسب بسازید ، قطعا از رقیب های خود عقب می افتید و این اتفاق سبب شکست در کسب و کار شما می شود. اکثر شرکت های بزرگ هماهنند فروشگاه اینترنتی دیجی کالا و یا فروشگاه اینترنتی بامیلو یک و یا چند رنگ خاص جهت سازمان خود انتخاب میکنند و همه صفحات خود را بر آن اساس تشکیل می دهند. شاید شما هم همانند بسیاری از مشتری ها ما نتوانید رنگ مناسبی را انتخاب کنید، اما ما شما را یاری می دهیم تا بهترین رنگ ها را جهت فروشگاه اینترنتیخود انتخاب کنید.




استفاده از عکس های با کیفیت در طراحی سایت فروشگاهی


اگر جهت کسب و کار خود و فروشگاه اینترنتی خود ارزش قائل هستید و علاقه مند هستید که با رعایت یک سری اصول مهم بهتر و جذاب تر دیده شوید، پیشنهاد گروه طراحی سایت جهت شما این است که از عکس های با کیفیت و مناسب با کسب و کار خود استفاده کنید. شاید به جرات بتوان گفت اکثر کاربرها جذب فروشگاه هایی اینترنتی می شوند که از عکس های بیشتری و با کیفیت تری بهره مند باشند. اگر همین الان سری به فروشگاه اینترنتی هوکو کالا بزنید بیشتر به این موضوع پی می برید و سبب می شود کیفیت کا رار بهتر درک کنید. ما در طراحی سایت فروشگاهی شما را یاری میدهیم تا بهترین و با کیفیت ترین عکس ها را جهت فروشگاه خود انتخاب کنید.




رتبه های اولیه گوگل را کسب کنید


داشتن یک سایت فروشگاهی با ظاهری زیبا و کاربر پسند به تنهایی راه پیشرفت شمارا هموار نمیکند. اگر به فکر بهینه سازی سایت خود نباشید(سئو) قطعا از رقیبان خود عقب میمانید. شما فرض کنید یک ماشین آخرین سیستم را خریداری کرده اید که هزینه بسیاری هم پرداخت کرده اید. این خودرو دارای آخرین آپشن های روز دنیا می باشد و رنگ و ظاهری بسیار جذاب دارد. حالا همین خودرو بنزین نداشته باشد، قطعا با این اوصاف یک آهن پاره ای بیش نیست. در این مثال سایت شما نقش خودرو آخرین مدل را داشت و بهینه سازی (سئو) سایت نقش بنزین خودرو را دارد. گروه طراحی سایت با استفاده از بهترین کارشناسان سئو شما را به صورت کاملا تضمینی به رتبه های اولیه گوگل می رساند تا با هر سرچ کاربرها در گوگل شما در دسترس قرار بگیرید. به جرات می توان گفت بعد از طراحی سایت فروشگاهی خود، نیاز به بهینه سازی آن جهت موتورهای جستجو گر دارید و ما به دلیل اینکه درخواست طراحی سایت فروشگاهی خود را به ما سپرده اید تخفیفت ویژه ای جهت بهینه سازی سایت شما ارائه می دهیم.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده